Annons:
Etikettallmänt-devon-prat
Läst 8088 ggr
Omorika
9/8/13, 10:50 AM

Vira och Fred the Flash

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej

Har just skaffat min första lilla kisse och skapar en bildtråd på min nya lillkiss som döptes till Vira på väg hem från uppfödaren. Hon är syster till Niba och hämtades igår. 

Jag är ny som kattärgare men hoppas allt ska gå bra och hon är mycket välkommen till vårt hem :D.

Annons:
[Emma--]
9/8/13, 1:11 PM
#1

Vilken fint namn hon fick 🙂
Grattis till att ha blivit kattägare, det kommer säkert gå hur bra som helst. 🙂

Lavine
9/9/13, 3:56 PM
#2

Vira, vad gulligt. Vilken söt dam, välkommen som kattägare då!

Bullemor
9/12/13, 7:10 PM
#3

Jättesöt! Otroligt näpen uppsyn hon har! 😘

Vosstoss
9/12/13, 7:40 PM
#4

Hon är supersöt! Finner hon sig tillrätta i nya hemmet?

Omorika
9/13/13, 8:18 AM
#5

#4 Jo hon har kommit till rätta. Har hittat sitt favoritställe högst upp iklättertornet. Hon var dock så liten att jag fick modifiera det så den hamnade på en lägre nivå 😃. 

Allt annat sköter hon exemplariskt verkar vara en lite försiktig kisse som inte kastar sig hals över huvud in i saker uta tänker efter lite först. Så tycker det går över förväntan 🙂.

Omorika
9/14/13, 7:51 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Tänkte uppdatera med lite till bilder på sötisen 😃 hon är helt fantastisk och oerhört söt. Hennes favoritplats när vi är hemma är att ligga runt min hals eller i sambons knä när det är under skrivbordet. 

När vi inte är hemma sover hon högst upp i sitt klätterträd och ser skeptiskt på en med blicken "varför väcker ni mig nu?". som bilden

Annons:
Omorika
9/14/13, 7:52 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Nu kommer lite till bilder. Klätterträdet som är lite avkortat tills hon blir större :D.

Omorika
9/14/13, 7:53 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Sötis som sover mellan oss i soffan :D

Omorika
9/14/13, 7:55 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Sist en liten bild på Vira i sambons knä! Svårt att få bilder på henne när hon leker för det går alldeles för snabbt :D

[Emma--]
9/14/13, 8:06 PM
#10

Hon är så fin 🙂
Har sett varningar om såna snören på katter iFokus, så skulle nog klippa bort dom från klätterställningen. Vet inte om någon faktiskt skadat sig, men jag brukar klippa bort såna i alla fall. 

Hur busig är hon då? 🙂 Hennes syster är helt galen haha.

Omorika
9/14/13, 8:34 PM
#11

Nu stängde hon precis av datorn :D fick en bild på det tror hon ville ha lite uppmärksamhet 😉. Hon är busig men inte lika farligt som jag hade trott. En ganska försiktig flicka men älskar fjädrar, pinnar och ett sönderklippt nyckelband. Försöker leka så mycket som möjligt men märker ganska snabbt när hon blir trött. 

Verkar klara sig riktigt bra själv också så behöver inte ha panik med att skaffa en kompis men det kommer nog om ett halvår eller så.

[Emma--]
9/14/13, 9:28 PM
#12

Haha! 
Då hinner hon flörta in sig och rasen hos din sambo ordentligt då? 😃

Lavine
9/15/13, 8:53 PM
#13

Superfin!

Annons:
Omorika
10/20/13, 9:44 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#14

Det var längesen det kom en uppdatering om Vira men här hemma har det varit fullt upp. Vira mår bra nu efter att ha haft lite små förkylningssymtom som slem i ögat och nån enstaka nysning. 

Hon har blivit en självklar del i familjen och jag gillar verkligen att ha katt hemma tycker nästan det är enklare att sköta än min förra eremitkräfta som behövde en del specialgrejor men annars inte tog mer än nån minut/dag. Vira tiden är mer än nöje än jobbigt :D. 

Har varit borta en helg och sakna henne massor men när vi kom en blev det massa kramar och bus. 

Så här ser hon ut en månad äldre än de förra bilderna. Jag ser inte så stor skillnad men det är nog en del ändå.

Omorika
10/20/13, 9:45 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#15

Beredd på lek

Omorika
10/20/13, 9:46 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#16

Gullepluttan!

[Emma--]
10/20/13, 10:01 PM
#17

Roligt med en uppdatering. :) Hon är så söt :)

Lavine
10/20/13, 11:05 PM
#18

Åh så söt och fin!

Vosstoss
10/21/13, 3:58 PM
#19

Jättesöt! :)

kicki-mjau
10/23/13, 8:52 AM
#20

Men guud vilken härlig uppdaterad tråd, tack för att du delar med dig <3

Lycklig ägare av devon & sphynx

Annons:
[ellenhellstrom]
10/23/13, 6:29 PM
#21

Gud va söt hon är!

Omorika
11/2/13, 7:04 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#22

Idag är en glädjens dag! Vira har lärt sig använda foderbollen :D. Eftersom hon är ensamkatt för tillfället vill jag inte att hon ska bli uttråkad och har kämpat en del för att lära henne att använda aktiveringsleksaker men hon har bara titta på dem som om jag vore dum i huvet. 

Idag visade det sig dock att hon var lagomt hungrig och leksugen för att visa bollen intresse, sen skadade det inte att lägga i några kulor Royal Canin kattungefoder som hon ibland får som godsak :D.

Lavine
11/2/13, 7:29 PM
#23

Hurra!

Omorika
11/15/13, 10:53 AM
#24

Var och tittade lite i Viras mun igår när hon var lagomt trött och såg att hon hade dubbelhuggtand och på andra sidan en lite minder men ensam huggtand. Vilket menas att hon börjat tappa mjölktänderna och få vuxentänder WHiiii:D:D. Lillkissen håller på att bli stor :D

[Emma--]
11/15/13, 6:25 PM
#25

#24 Visst går tiden fort. 🙂

Omorika
11/16/13, 2:31 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#26

Världens sötaste kisse!!!

[Emma--]
11/16/13, 2:51 PM
#27

Såg även ut som världens busigaste kisse 😃

Annons:
Omorika
11/16/13, 3:09 PM
#28

Det är sant hitta inte sötis bilderna, men hon är bara lagomt busig för att alltid vara söt :D

Lavine
11/16/13, 4:48 PM
#29

Jätefin verkligen. :-)

[Emma--]
11/21/13, 8:26 PM
#30

Pratar hon mycket? Hennes syster Niba har en hel del att säga haha.

Omorika
11/22/13, 9:33 AM
#31

Det roliga är att hon var väldigt tyst i början men nu har hon börja kvittra och det är SÅ SÖTT! Hon kvittrar framförallt när hon gör saker som hon inte får som hoppa upp på diskbänken. Det känns som hon typ säger "jag är här uppe nu ska ni inte säga åt mig att gå ner".

Det mindre roliga med pratet är när hon väcker oss på morgonen me ett ihållande mjauande. Det beror dock oftast på att maten tagit slut under natten så hon är hungrig. Ha börjat se till så det är ordentligt med mat innan jag går och lägger mig :D.

Tycker verkligen Vira är en fantastisk katt!

Om två helger kommer Mor och Far (är inga katt fantaster) på besök och då får vi se hur det går med hans allergi… Jag hoppas inerligt att hennes gulliga sätt ska vinna över mor iaf :D.

[Emma--]
11/22/13, 3:59 PM
#32

#31 Haha 🙂Va bra att hon avslöjar sig 😃

Hoppas Vira flörtar in sig ordentligt.

[Emma--]
12/12/13, 8:47 PM
#33

Hur gick det med besöket? 🙂

Sploutt
12/17/13, 5:29 PM
#34

Vilken uppfödare kommer hon ifrån? Sån FANTASTISK färg! :)

Annons:
Omorika
12/17/13, 8:58 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#35

Hej hej

Ha vari lite dålig på uppdatera, mycket på jobbet :D. 

Besöket av föräldrarna gick bra pappa var mycket skeptisk men kände ändå av henne mindre än andra katter så det är positivt :D. Vi har också varit och kastrerat henne och veterinären tyckte hon var så söt och snäll och jag håller bara med :D. 

Nu väntar snart en utflykt på 4 h till julfirande hos sambons familj, tror hon kommer göra succé:D, de är en katt gillande familj :D. 

Hon kommer från Wicked Witch i Malå. Tycker själv hon är rätt lik pappa som är champion :D. 

Har dock börja gå i tankarna om kompis känner att jag inte riktigt räcker till alla gånger men avvaktar ett tag till, måste spara pengar och lösa några praktiska frågor först.

Omorika
12/17/13, 9:00 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#36

#34 Gömde säga tack. Tycker själv hon är som en sametskatt, skiftar i olika grå nyanser på grund av den locka pälsen. Här kommer en bild som visar skiftningarna bra.

Sploutt
12/17/13, 9:08 PM
#37

Vad kallas färgen? Nu låter jag ju som världens rookie… och det är jag också ;)

Omorika
12/18/13, 8:32 AM
#38

Hon är bara solid blå (a) alltså en svart färg med dillution. Skiftningarna kommer av den lockiga och glansiga pälsen. Inte så jätte ovanlig färg så den borde gå hitta kattungar med den färgen.

[Emma--]
12/18/13, 6:18 PM
#39

Hon är så fin. Ser att hon börjat få mer päls 🙂

Sploutt
12/18/13, 6:26 PM
#40

#38 Ja hade jag hittat en sån snygging hade jag varit glad! :) Vackraste devonen jag sett.

Omorika
12/19/13, 8:49 AM
#41

#40  För mig är hon världens sötaste så håller helt med dig :D. Jo pälsen börja växa ut ordentligt och den är SÅ mjuuuk :D!

Annons:
[Emma--]
12/19/13, 5:12 PM
#42

#41 Niba har inte börjat få så mycket på ryggen än men det är på G, och har dom liknande päls så kan jag tänka mig hur mjuk pälsen är. 🙂

Har du tänkt ställa ut Vira något?

Omorika
12/20/13, 8:33 AM
#43

Jo tanken finns att iaf ställa ut henne i Luleå mest för att se hur hon lever upp till standarden. Tror att hon kan ha lite för lång näsa men skulle va kul och höra vad domarna skulle säga :D. Själv då nån tanke på utställning?

[Emma--]
12/20/13, 6:46 PM
#44

Okej va roligt. 🙂
Näe det blir nog inte något sånt för våran del. Lite sugen var jag, och nu när hennes navelbråck är fixat går det ju ställa ut om jag fattat rätt. Men jag vet inte om det blir av. Men det skulle vara roligt att se vad dom säger.

Omorika
1/7/14, 9:10 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#45

Här kommer en nytagen bild på Virisen när hon var mycket intresserad av mitt nya akvarieprojekt. Måste definitivt skaffa täckglas när jag sätter igång det.

Sploutt
1/7/14, 9:20 PM
#46

hon är så himla fin!

Leffe
1/7/14, 10:20 PM
#47

Finns det någon fisksort som heter kattfisk

Omorika
1/8/14, 8:08 AM
#48

#46 I now, supersötis, fick beröm för henne från grannen också för nån dag sedan. Tror hon är ett fynd.
Tror faktisk det finns en fisk som heter kattfisk. Hon kanske har några inblandade gener från den :D.

Annons:
Catwoman
1/8/14, 9:23 AM
#49

Verkar vara en helt underbar liten individ som tagit sin plats i sin familjen

Var positiv -må bra

Bandy iFokus

Lavine
1/8/14, 1:56 PM
#50

#45 Haha, det där måste ha varit oerhört spännande. 😃

Omorika
3/8/14, 11:26 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#51

Hon har hittat sin nya favorit plats. Uppe på akvarielampan. Där finns det värme och man kan sträcka ut sig.

RoxannaS
3/10/14, 1:09 PM
#52

Åh men jag dör vad fin hon är! Har också en devon, men hon är halv naken 😃


Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!

Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
[Emma--]
3/10/14, 5:15 PM
#53

#51 Va mysigt 🙂

Omorika
3/11/14, 8:21 AM
#54

Ja jag tror jag haft tur för Virisen får bara mer och mer päls och den är supermjuk. Hon går under smeknamnet gosedjuret, för hon är som ett levande gosedjur.

[Emma--]
3/22/14, 11:27 AM
#55

Kan du inte visa en bild på hela henne så vi får se hur hennes päls är? 🙂 Hennes syster börjar få mer och mer päls men det går så segt och jag bara längtar för blir den lika mjuk som det som redan är framme kommer jag inte kunna sluta klappa henne haha.😃

Annons:
Omorika
3/22/14, 6:27 PM
#56

#55 Ska försöka ta en bild av henne imorgon och lägga upp. Tycker hon börjar ha riktigt mycket päls nu. Så hon blir nog en välpälsad tjej. Har också bestämt att i sommar blir det en till Devon :D. Så jakten är i full gång efter den perfekta kompisen:D. 

Är så roligt!

Lavine
3/22/14, 6:52 PM
#57

#56 Kuuul!

[Emma--]
3/22/14, 10:04 PM
#58

#56 åh va roligt att det blir en till devon :)

Omorika
4/14/14, 4:17 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#59

En månad senare typ har jag skaffat mig en bra bild på hennes SUUUUPER mjuka päls. Den är ju härligt lockig också :D.

Omorika
4/14/14, 4:18 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#60

Måste bara lägga in några till bilder nu när jag haft foto stund :D!

Lavine
4/14/14, 4:20 PM
#61

Härlig päls, och jättejättefin!

[Emma--]
4/14/14, 7:18 PM
#62

Naaw 🙂

Annons:
Omorika
6/11/14, 9:22 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#63

Nu var det länge sen det kom en uppdateren men fick lite inspiration idag. Virisen har nu fyllt ett år och får bara mer och mer fantastiska lockar i sin päls. 

Har också börja ta ut henne lite i koppel vilket började med en sväng ut när vi var ute i sambons stuga med strålande solsken. Idag var jag ut på våran första sväng i Luleå och hon älskade ormbunkar och täta buskage. Gick in och ut genom dem men ville inte förlora mig ur sikte.

Omorika
6/11/14, 9:32 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#64

Nu till den glada nyheten! Virisen får nämligen sin tilltänkta kompis redan nästa fredag. Jag hade trott att det skulle dröja nån vecka till men tydligen är hon redan självständig, stor och redo för flytt. 

Så nu funderade jag på om jag skull göra en ny tråd för lill lill kissen men bestämde mig för att göra den här till en gemensam tråd:D! 

Så jag fundera om det kanske är möjligt att byta titel på tråden så det står Vira och … senare när hon fått sitt tilltalsnamn? Eller är det omöjligt?

Här kommer en bild på Ny kissens 11,5 vecka gammal!

[Emma--]
6/11/14, 9:34 PM
#65

Va roligt! 🙂 Det är bara du säger till så kan jag redigera rubriken.

Omorika
6/11/14, 9:44 PM
#66

Super då ska jag göra det. Längtar så otroligt vet ju vad jag har att vänta mig den här gången. 

Håller förfullt på fixa lite i lägenheten så de få lite mer yta och mer lådor :D

Lavine
6/12/14, 6:56 PM
#67

Åh vad roligt! Och vilken fin polare, någon typ av sköldpaddsmaskad va?

Omorika
6/12/14, 9:30 PM
#68

Precis hon här svart skölpaddsmaskad. Var egentligen inte ute efter en sköldpadda men hon var så fräsig så det blev hon. Valde mellan henna och hennes syster båda sköldpaddsmaskade och supersöta så det var ett svårt val är lite velig fortfarande fast det är bestämt…

Längtar jätte mycket :D:D! Nu är det bara en vecka kvar och jag förbereder för fullt. Hoppas de blir vänner fort och börjar rejsa runt i lägenheten :D.

Lavine
6/12/14, 11:24 PM
#69

Roliiiigt!

Annons:
Omorika
6/16/14, 12:49 PM
#70

Nu blev det snabba ryck för mig. Har nämligen bytt katt i sista minuten. När jag var på besök och kollade på kattungarna var det en rödmaskad hane som jag föll för men uppfödaren hade bestämt sig för att behålle den. Hon hade dock omvärderat nu i helgen eftersom en annan hane passade hennes uppfödning bättre så den lilla rödmaskade kille blev ledig.

Fick helt enkelt bara lov och kolla om man kunde byta vilket gick :D. Så nu får vi ingen kattunge i helgen uta om ca två vecklor istället, eftersom den nya är lite yngre.

Känns ändå helt rätt och uppfödaren är bara helt fantastisk och hon blev också glad att jag ville ha killen för då visste hon att han skulle få det bra. Tar det som beröm att jag facktiskt kan ta hand om mina katter.

Katter är bara helt underbara.

Så nu fortsätter jag vänta spänt på min nya katt. Fick då mer tid att bygga mitt nya kattorn :D.

Omorika
6/16/14, 12:56 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#71

Såhär ser den nya lillkillen ut.

RoxannaS
6/16/14, 1:20 PM
#72

Gud så söt!


Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!

Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
Lavine
6/16/14, 2:06 PM
#73

Åh himmel!

Lavine
6/16/14, 5:06 PM
#74

Forts på #73, jag skrev faktiskt mer, men efter ordet "himmel" gjorde jag tecknen för ett hjärta där jag skrev från mobilen, och då väljer tydligen iFokus att inte publicera mer text efter det! Det var ju fint att det gick att lösa, när det nu var en katt du spanat på tidigare. :) Och han är ju superfin! Kul. Just rödmaskade devons är bland det finaste jag kan tänka mig, och då jag inte har planer på att köpa någon mer katt så får jag hoppas på att frossa i bilder här t ex. ;) (Det är lika bra att jag inte har någon rödmaskad, jag skulle bara sitta och titta på hur vacker den var hela dagarna och inte få något gjort… haha.)

Omorika
6/16/14, 7:29 PM
#75

Vad roligt att ni också tycker han är söt :D. Självklart kommer det bilder när han anlänt :D.  

Jag älskar maskade katter överlag, ville ha en siames när jag var yngre just på grund av färgen. Min sambo vill ha en röd katt så det här är den perfekta kombinationen. Sen är han ju så stilig också ser framemot hur masken utvecklas :D.  

Tydligen får jag hämta honom nästa helg så bara en vecka längre måste jag vänta :D. Så det är bara att fortsätta med förberedelserna :D.

[Emma--]
6/16/14, 7:29 PM
#76

vilken stilig en 🙂

Annons:
Omorika
6/28/14, 9:15 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#77

Nu har minikissen kommit hem och varit med oss i lite mer än två dar. Han heter Fred eller Fredis eftersom han redan lyssnade på det namnet hos uppfödaren som var väldigt fäst vid honom. Känns som man fick ett stort förtroende eftersom han var uppfödarens favorit. 

Den första timmarna var lite stela och en hel del fräs och morr från Viras sida men nu har de börjat leka tillsammans och det ser verkligen roligt ut. Man ser verkligen glädjen de har av varandra. 

Nu idag har Virisen också gjort några tvättningsförsök på Fred när han ligger och sover men tror det är kärlek som växer fram mellan dem. 

Upptäckte just att jag inte har några bilder på bara Fred utan nu kommer några bilder på deras tid tillsammans.

Omorika
6/28/14, 9:16 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#78

Leken utvecklas

Omorika
6/28/14, 9:17 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#79

Lite närmare

Omorika
6/28/14, 9:18 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#80

Smyg tvätt från Vira

RoxannaS
6/28/14, 10:26 PM
#81

Åh men sista bilden var ju bara för underbar! :)


Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!

Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
[Emma--]
6/28/14, 11:44 PM
#82

Va gulliga 🙂

Lavine
6/29/14, 5:28 PM
#83

Vad fina de är ihop, och tänk att Vira som är liten nu är den stora katten! Just nu i alla fall. Grattis till nykomlingen, han ser såå fin ut, kul att det verkar gå så bra med Vira också.

Annons:
Gabriella.L
6/30/14, 12:35 AM
#84

Åhh vad fina de är!

Omorika
6/30/14, 8:25 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#85

Tack Emma för du ändrade rubriken. Nu har Fred och Vira för första gången sovit tillsammans, en stund tills Fred börja puffa på Virisen då fick han gå därifrån. 

Allt går över förväntan så imorgon börjar jag jobba igen.

Omorika
6/30/14, 8:27 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#86

Har också fått den första bra helbilden på Fred. Han är fantastisk :D.

[Emma--]
6/30/14, 8:28 PM
#87

Ser ut som om dom kommer bli bra vänner. 🙂

Omorika
7/7/14, 11:56 AM
#88

Har upptäckt en ny egenhet hos Fred. Han gillar att krypa in mellan mjuka saker och gömma sig när han sover. Hittar men ingen filt funkar två kuddar också.

Funkar visst inte med bilden Ledsenfår se om jag får in den sen.

Lavine
7/7/14, 4:21 PM
#89

Min ena katt är också expert på att vira (!) in sig i filtar eller mellan täcke och överkast t ex. Ser fram emot bild, särskilt om den är med kuddarna!

[Emma--]
8/16/14, 11:30 AM
#90

Hur går det med dom? 🙂

Annons:
Omorika
9/19/14, 1:38 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#91

Hej nu var det länge sen men har varit lite hängig och haft mycket och göra på fritiden. Nu är jag dock sjuk och uttråkad så lite uppdateringar borde gå ordna. 

Det går prima liv här hos oss. Fredds mage som ha varit problematisk har äntligen lugnat ner sig med hjälp av ett veterinärfoder för oroliga magar. Så nu får han gå på det några månader eller längre innan jag vågar föra över honom till nått annat. Vill ju helst ge BARF i framtiden men njuter av lugnet nu. 

Katterna är goda vänner eller kanske mer som syskon Vira tycker att lillebror fredd är lite jobbig ibland men hon vill ändå vara nära. Alla i familjen sover tillsammans i sängen nu men oftast är det ett litet mellanrum mellan katterna. 

Så här såg det ut idag når katterna kom och vila med mig i sjuksängen.

Omorika
9/19/14, 1:40 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#92

Vira

Omorika
9/19/14, 1:42 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#93

Blev lite sent men det kan man leva med. Här kommer en där de gemensamt spanar på akvariefiskarna.

Omorika
9/19/14, 1:44 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#94

Sovande Fred

[Emma--]
9/19/14, 4:15 PM
#95

Skönt att det ordnat sig med magen! 🙂

Omorika
1/7/15, 9:17 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#96

Nu var det länge sedan det kom en uppdatering men har nu samlat på mig lite bilder och äntligen fått lite tid att lägga upp dem :D. Vi börjar med FRedd och Vira på myshumör. Är alltid liga glädjande när ens katter kommer överens och beter sig lite som syskon :D.

Omorika
1/7/15, 9:21 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3
#97

Nu kommer lite finbilder på Vira. Hon har blivit så duktig på kommandot SITT att det är en fröjd att fota henne men hennes mörka färg är ibland svårt att få bra på bild.

Annons:
Omorika
1/7/15, 9:23 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3
#98

Sen kommer en lite bildkavalkad på Fredd, han är inte lika lätt att fota så bilderna är kanske inte riktigt lika bra. Det gäller att passa på när han är vaken och stillasittande vilket inte händer så ofta.

Lavine
1/8/15, 8:43 PM
#99

Snyggingarna! Så roligt att få en uppdatering och att det verkar vara prima med er.

[Emma--]
1/8/15, 9:00 PM
#100

Dom är så fina 🙂

Upp till toppen
Annons: