Annons:
Etikettallmänt-kattprat
Läst 1113 ggr
[Emma--]
4/12/14, 10:58 PM

Katterna hjälper att städa

Har ni också katter som "hjälper" att städa hemmet? 🙂

Idag har jag lite smått börjat rensa bort alla kartonger som vi låtit ligga kvar några dagar för att katterna ska få ha lite extra roligt. Även börjat städa resten av lägenheten och hos hamstern och marsvinen.

Och katterna blir alltid superbusiga när jag städar. Förutom när dammsugaren är framme förstås.

Men annars blir det alltid bus när jag håller på att städa vilket ibland gör det lite svårt att städa haha.

Annons:
CatchFatch
4/12/14, 11:06 PM
#1

Jag har en som ALLTID ska vara med när jag rensar kattlådorna! Gärna sitta just i kattlådan som jag försöker rensa ^^
Sen en annan som alltid ska vara med när jag diskar. :) Antingen sitta bredvid fötterna och kolla upp eller sitta bredvid på diskbänken. :P

Min blogg med olika tips & trix, fakta och råd för små husdjur!
http://catchfatch.bloggplatsen.se

[Emma--]
4/12/14, 11:09 PM
#2

#1 Haha 🙂 men det är väl trevlig med lite sällskap? ^^

panini
4/12/14, 11:17 PM
#3

Haha nä våra bara stökar ner! Och om man precis har gjort rent kattlådorna så ska de dit och skita ner direkt 😉

[Emma--]
4/12/14, 11:18 PM
#4

#3 Dom uppskattar ju såklart att det är städat och visar det genom att skita ner direkt 😃

panini
4/12/14, 11:24 PM
#5

#4 Haha ja det har jag aldrig tänkt på 😛

[Emma--]
4/12/14, 11:37 PM
#6

#5 Två av mina katter brukar passa på medans jag städar lådorna. Så då är det bara att sitta och vänta och rensa bort det direkt. 😛

Annons:
[Skörbjugg]
4/15/14, 7:20 PM
#7

Ja, det känner man igen. Det känns nästan lite som att katterna blir uppspelta av att man är och rotar i "deras" saker (iaf mina). :) "Vad gör du? VARFÖR FLYTTAR DU DEN??? Måste springa runt i lägenheten jättesnabbt!!!" 😂

[Emma--]
4/15/14, 7:55 PM
#8

Haha :) katter är det bästa

Upp till toppen
Annons: