Annons:
Etikettom-sajten-och-ifokus
Läst 849 ggr
Leffe
6/23/14, 11:04 AM

iFokus uppdateras idag

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Räkna med att det både blir störningar och tidvis är helt otillgängligt. Räkna också med att det blir bra när det är klart. 

Det mesta i nya versionen finns på ungefär samma plats som i den gamla. iFokus-grejer uppe till vänster, sajtrelaterade grejer i mittenmenyn och personliga saker uppe till höger.

Annons:
lollynonna
6/23/14, 11:06 AM
#1

på den bilden högst upp,varför är det ingen devon rex där? det är ju en gräsmatta,det ska väl ändå vara en bild som passar sajten?

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Leffe
6/23/14, 11:19 AM
#2

Jag misstänker det kommer senare. Tror inte de hittat bild som fubgerar ännu

lollynonna
6/23/14, 11:23 AM
#3

#2 jaha,hoppas att det gör det då:) men hur hittar man en bild? är det typ så att man tar vilken somhelst eller är det någon härifrån som har tagit den?

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Leffe
6/23/14, 11:42 AM
#4

De letar på olika bildsajter misstänker jag efter en bild som passar att använda på utrymmet. Det finns fler sajter som har prercis som vi här just nu

lollynonna
6/23/14, 12:08 PM
#5

#4 jo jag såg en sajt som också hade så. vet du hur det ser ut för gerbiler? och varför kan man inte ta samma bild som det är nu isf?:)

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Leffe
6/23/14, 12:10 PM
Annons:
lollynonna
6/23/14, 12:13 PM
#7

jaha:/

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

[Emma--]
6/23/14, 4:01 PM
#8

Spännande. 🙂

Lavine
6/23/14, 5:12 PM
#9

Det var fint! Ska bara lära mig saker här nu. Har hittat "Olästa" i alla fall. Man verkar inte komma åt smileysarna med platta nu heller, någon som vet något om det? Jag ska gå in på supporten och läsa också.

lollynonna
6/23/14, 5:43 PM
#10

#9 kan du vara superskräll och säga var oläst finns?:)

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Leffe
6/23/14, 5:49 PM
#11

Om du lägger markören på startinlägget så kommer bevaka, bokmärk och olästa fram

Leffe
6/23/14, 5:56 PM
#12

Du kanske menar i menyn till vänster. Ja de nya är lite, lite mörkare än de man läst

Lavine
6/23/14, 6:31 PM
#13

#10 Ja, som LeffeD sa i #11, och om du skriver och läser från surfplatta av något slag som jag så fick jag dutta lite i tomma intet bredvid trådrubriken. Om vi menar samma sak: första olästa inlägg i tråden.

Annons:
Leffe
6/27/14, 11:31 AM
#14

Den som har problem med nya iFokus att något inte fungerar. Kolla på Supporten. Svaret kanske finns där om problemet annars så kan du ta upp problemet där.

Upp till toppen
Annons: